sobota, 15 marca 2014

Sos grzybowy

To sos z kategorii tych, które pasują do niemal wszystkiego. Ja ostatnio podłam go do gołąbków i kotletów ziemniaczanych.


Składniki:

300 g pieczarek
garść suszonych podgrzybków
100 ml słodkiej śmietany
szklanka wody
1  płaska łyżka mąki
1 łyżeczka masła
sól do smaku

Sposób przygotowania:

Pieczarki obrać, pokroić w plasterki i wrzucić na rozgrzaną głęboką patelnie z łyżką masła. Podsmażyć na złoto, dodać wodę i pokruszone suszone grzyby.Gotować około 20 minut aż grzyby zmiękną.Do śmietany wsypać mąkę porządnie rozmieszać i zahartować  jedną łyżką gotującego się sosu.Wlać na patelnie i energicznie rozmieszać. Zagotować i doprawić solą. Gotowe. 

2 komentarze:


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...