wtorek, 5 sierpnia 2014

Obiad z PRL-u czyli mortadela

Przez wielu nielubiana, lub pomimijana celowo, u mnie czasem gości na talerzu, bo zwyczajnie ją lubię...mortadela. Gdy kupimy tę dobrej jakości, może ona śmiało konkurować po odpowiednim przygotowaniu z wieloma mięsnymi daniami obiadowymi.


Składniki:

10 plasterków średnio pokrojonej mortadeli
2 jajka 
sól i pieprz do smaku
 1 łyżeczka garammasali
2 ząbki czosnku
1 łyżka masłą
olej do smażenia
mąka do panierowania
szczypiorek 


Dodatkowo:

Ugotowane ziemniaki z koperkiem


Sposób przygotowania:

Na patelni rozgrzać olej. W miseczce roztrzepać jajka, dodać sól, pieprz i garammasalę. Mortadelę zanurzyć w jajku z przyprawami, a nastęonie w mące i kłaść na rozgrzanej patelni. Smażyć na rumiano, na końcu dodać masło i  czosnek wyciśnięty przez praskę. Podawać bezpośrednio po przygotowaniu z ziemniaczkami i surówką...Smacznego.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię, a dobra jakościowo jest lepsza od schabowego, pozdro z Katowic.

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...