niedziela, 31 sierpnia 2014

Kapusta duszona z parówkami i lubczykiem

Kolejna kapusta na blogu, dzisiaj w wersji samodzielnego dania. Idealna na obiad lub ciepłą kolację. Pasuje zarówno do tłuczonych ziemniaków jak i wszelkiego pieczywa.

                              kapustę z koperkiem do obiadu
                              kapustę z biała kiełbasą, jabłkiem i grzybami


Składniki:

1 główka białej kapusty ( moja nie była bardzo zbita)
500 g parówek wieprzowych krótkich
2 dojrzałe pomidory
kilka gałązek lubczyku
1 pęczek szczyoiorku
2 zabki czosnku
2 łyżki masła
sól i pieprz do smaku


Sposób przygotowania:

Kapustę umyć i drobno pokroić, wrzucić do garnka,  zalać wodą, dodać soli, pieprzu i dusić prawie do miękkości. Dodać masło i poprzekrajane na pół i ponacinane parówki. Na koniec dodać obrane ze skórki pokrojone w kostkę pomidory, pokrojony szczypiorek i czosnek. 


Podawać bezpośrednio po przygotowaniu z  pieczywem lub ziemniakami...Smacznego.

2 komentarze:

  1. Świetny przepis, ja robiłam wczoraj gotowaną kiszoną kapustkę z kiełbaską.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę parówki do słodkiej kapusty, ale nie pogardzę tą z kielbasą. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...