piątek, 15 sierpnia 2014

Duszona kapusta z białą kiełbasą, koperkiem i papryką

U mnie w domu największym smakoszem wszelakich dań kapuścianych, jest moja Mama. W zimie mamy swoją kapustę kiszoną, a latem i jesienią wykorzystujemy jej wszelakie odmiany do przygotowania smacznych posiłków. Dzisiaj zapraszam na duszoną kapustę włoską z białą kiełbasą, koperkiem i papryką.


Składniki:

1 główka włoskiej kapusty (ok 1 kg)
2 czerwone papryki
1 średnia cebula
2 ząbki czosnku
1 pęczek koperku
sól i pieprz do smaku
1 łyżka masła
olej kujawski


Spsób przygotowania:

Kapustę umyć i zszatkować, wrzucić do garnka zalać wodą, dodać soli, pieprzu i dusić prawie do miękkości. Dodać masło. Na patelnię wlać 2 łyżki oleju i wrzucić drobno pokrojoną cebulę oraz plastry pokrojonej papryki i białej kiełbasy. Smazyć aż warzywa i kięłbasa będą miękkie. Dodać do kapusty, doprawić pokrojonym koperkiem i czosnkiem. Ponownie zagotować...Podawać gorącą z pieczywem...Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...