wtorek, 1 kwietnia 2014

Tradycyjna marchewka z groszkiem

Tradycyjna Polska ciepła przystawka do obiadu.Szybka, łatwa i bardzo smaczna.Wybornie smakuje z mięsem, rybą czy jajkiem.Ja ją podałam z pysznym kotletem schabowym  marynowanym w soku z pomarańczy.Było smacznie...



Składniki:

3 duże marchewki 
350 g mrożonego groszku
2 łyżki masła
1 łyżeczka mąki 
sól do smaku



Sposób przygotowania:

Marchewkę obrać, umyć i pokroić w drobną kostkę, wrzucić do garnka razem z mrożonym groszkiem, zalać wodą, tak aby warzywa były przykryte.Gotować do miękkości. Doprawić solą masłem i mąką rozpuszczoną w 2-3 łyżkach zimnej wodzy. Zagotować ciągle mieszając...Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...