środa, 20 września 2017

Karczek z grilla w sosie chiimichurri

Co powiecie na pyszny karczek z grilla? Wprawdzie pogoda już nie sprzyja grillowym biesiadom na dworze, ale równie dobrze można go przygotować w domu na grillu elektrycznym, czy patelni grillowej. Zapewniam, że warto.

                                       

Składniki:

700 g karkówki 

Sos chimichurri:

1/2 szklanki liści zielonej pietruszki
2-3 ząbki czosnku
1/2 łyżeczki suszonego oregano
szczypta płatków chilli
50 g czarnego octu ryżowego 
50 g oliwy
sól i pieprz do smaku


Sposób przygotowania:


Wszystkie składniki sosu połączyć za pomocą blendera i natrzeć nim pokrojone w plastry mięso. Tak przygotowane odstawić do lodówki na 24 godziny. Mięso lekko otrzepać z marynaty i piec na grillu lub patelni grillowej po 4-5 minut z każdej strony. Lubię jak wieprzowina jest lekko przyrumieniona. 


Było pysznie, także polecam i życzę Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Jak smakuje, tak jak wygląda, to pyszny musiał być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się lekko przypiekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w środku był idealny. Niestety nie zrobiłam zdjęcia w przekroju :)

      Usuń
  3. Wow, kocham takie grillowane dania - już nie mogę się doczekać grilla w nastepną sobotę :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię grilla, niestety pogoda coraz gorsza. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. A ja chimichuri dodaję jako dodatek na zimno i tez jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadoma sprawa, bo ten sos jest po prostu pyszny, pozdrawiam :)

      Usuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...