środa, 21 marca 2018

Różowe jajka Wielkanocne z kawiorem

Do Świąt Wielkiej Nocy pozostało 10 dni, więc będzie coraz więcej propozycji na te niezwykłe Święta Zmartwychwstania Chrystusa. Będą sałatki, jajka, szynki, słodkości i wiele innych. Zapraszam do zaglądania na bloga. A dzisiaj różowe jajka z kawiorem. Dzięki uprzejmości sklepu internetowego  IKRA SKLEP miałam okazję przygotować je z ikrą czerwoną , którą możecie tam nabyć. Gorąco polecam :)






Składniki :

5 jaj
5 łyżeczek majonezu
1 łyżeczka musztardy dijon
2 łyżki pokrojonego szczypiorku
szczypta kurkumy
sol i pieprz do smaku

1 rurka do napojów


Sposób przygotowania:


Jajka ugotować na twardo, przestudzić i obrać. Przełożyć do miseczki i zalać sokiem z buraków. Pozostawić na około 30  minut. Słomkę do napojów przeciąć nożyczkami wzdłuż na pół. Tak przygotowaną słomką nacinać jajka w połowie dookoła. Delikatnie rozdzielić dwie połówki jajka i wyjąć żółtka. 


 Żółtka rozetrzeć widelcem i wymieszać z majonezem. Dodać musztardę i przyprawy. Masę przełożyć do rękawa cukierniczego i napełnić jajka farszem. Na końcu najważniejsze, KAWIOR, to nie dekoracja, a niezbędny składnik, bo smakowo podbija smak jaj o minimum 100%. Polecam :) 


6 komentarzy:

  1. Ło matko jaka pychota i jak fajnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jajeczka wyszły ładne, nawet ładniejsze w rzeczywistości. Ciagle mam problemy ze światłem :)

      Usuń
  2. Marzena Walasek21 marca 2018 22:35

    Uwielbiam jajka z kawiorem

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą rurką, a jaki kolorek ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpatrzyłam jakiś czas temu na youtube, na jakimś rosyjskim vlogu.Co zaś sie tyczy kolorku, to już mój pomysł. Wzorek wtedy bardziej widać :)

      Usuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...