piątek, 9 marca 2018

Tatar ze śledzia Iwasi

Dzisiaj zapraszam Was na pyszny tatar ze śledzia IWASI. Dzięki uprzejmości sklepu internetowego IKRA, dotarła do mnie jakiś czas temu przepyszna paczka z owocami morza. Dzisiaj dzielę się z Wami pierwszym przepisem i gorąco zachęcam do odwiedzenia tego sklepu. Produkty z najwyższej półki w bardzo atrakcyjnych cenach. 




Składniki:

2 śledzie korzenne iwasi
2 konserwowe ogórki
6-8 marynowanych grzybków
1 szalotka
kilka plasterków papryczki chili
1,5 łyżeczka musztardy francuskiej
3-4 łyżki oleju
1 łyżeczka soku z cytryny
pieprz do smaku




Sposób przygotowania:



Śledzie, obrać ze skóry i ości. Pokroić w małą kosteczkę, dodać pokrojone w taka samą kostkę szalotkę, ogórki i grzybki. Dodać musztardę, olej i sok z cytryny, wymieszać. Doprawić pieprzem. W przepisie nie ma soli, bo śledzie są wystarczająco słone, a nie były wcześniej moczone, żeby nie pozbawiać ich pysznego korzennego smaku. Podawać z ulubionym pieczywem. Gorąco polecam i życzę smacznego :)





10 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki tatarek i robię często, choc tych śledzików nie znam. Gdzie można kupić Gosiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, wszystko jest we wpisie z odnośnikiem do śledzi konkretnie nawet. Bardzo polecam i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  2. Ja to bym chętnie zjadła, ale obierać śledzie? fuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filety też są w ofercie sklepu IKRA, tyle, Że w oleju, pozdrawiam i serdecznie polecam.

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na śledzia

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...