wtorek, 10 października 2017

Batony HELIO

Dziś  post inny od pozostałych, mam przyjemność podzielić się z Wami moją opinią na temat pożywnych batoników zbożowych HELIONowa linia produktów  tej firmy przeznaczona jest dla wszystkich, dużych i małych,  którzy lubią  zdrowe i smaczne przekąski.  Estetyczne  i poręczne opakowanie zachęca po ich sięgnięcie. 


Batony są dostępne  w 4 wariantach smakowych.

Batonik składa się  miedzy innymi z  płatków zbożowych, chipsów bananowych, mlecznej czekolady oraz oleju kokosowego. 

Banan i czekolada, to musiało się udać. Dość słodki  z mocno wyczuwalnym smakiem banana, mocno chrupiący.

Moja ocena 4,5/5


Batonik składa się  miedzy innymi z  mieszanki ziaren, pestek i nasion słonecznika, dyni sezamu, siemienia lnianego, quinoa,  chia,  miodu, oleju kokosowego.

Batonik jest bardzo chrupiący, o intensywnym miodowym zapachu .Mimo, że jest "bardzo ziarenkowy" stanowi zwartą  i bardzo smaczną całość.

Moja ocena 4,5/5.


Batonik składa się  miedzy innymi z płatków owsianych, płatków z pełnych ziaren zbóż, suszonej żurawiny, borówek, malin i  jagód . 

Dzięki owocom leśnym batonik nie jest tak słodki jak  pozostałe, a polewa jogurtowa świetnie go dopełnia. Ulubiony mojej Mamy.

Moja ocena 4/5.

Batonik składa się  miedzy innymi z  płatków owsianych, kukurydzianych i żytnich,suszonej śliwki i czekolady. 

I na koniec, MÓJ ZDECYDOWANY FAWORYT. Suszona śliwka idealnie się komponuje z czekoladą oraz chrupkami zbożowymi. Ten batonik zagości u mnie na dłużej :)

Moja ocena: 5/5.

Podsumowując warto sięgnąć po batoniki Helio, bo to bardzo smaczna i poręczna słodka przekąska, alternatywa dla tradycyjnych batonów.


4 komentarze:


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...