sobota, 31 stycznia 2015

Sałatka caprese

Osoby zaglądajace na mojego bloga mogą zauważyć, że zdjęcie przewodnie stanowią składniki do sałatki caprese, szybkiej i cudownej przekąski. Nie jest to bynajmniej przypadek, gdyż robię ją bardzo często. To mój sałatkowy faworyt, pyszny posiłek gotowy w 5 minut.




Składniki:

Jedna kulka mozzarelli
2 pomidory
garść listków bazylii
kilka  czarnych oliwek do dekoracji
oliwa 
1/3 łyżeczki musztardy francuskiej
sól, pieprz  czarny 


Przygotowanie:

 Ser i pomidory pokroić w dość grube plastry o jednakowej grubości i ułożyć na talerzu naprzemiennie. Obłożyć bazylią posypać solą i świeżo zmielonym pieprzem, dodać pokrojone oliwki, polać oliwą połaczona z musztarda i zajadać się. 



Smacznego!
  

2 komentarze:


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...