czwartek, 28 grudnia 2017

Makowiec japoński

Co mam powiedzieć? To jedno z lepszych ciast robionych bez kłopotu i w sumie błyskawicznie. Świetnie smakuje i podoba się biesiadnikom. Do jego przygotowania użyłam produktów marki Helio. Przy okazji życzę wszystkim odwiedzającym bloga Szczęśliwego Nowego Roku, pozdrawiam :)





Składniki :

1 puszka masy makowej Helio (800 g)
5 jabłek
6 jajek
5 łyżek oleju rzepakowego 
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
10 łyżek suchej kaszy manny
100 g rodzynek
100 g orzechów włoskich





Dekoracja:

100 g czekolady mlecznej
50 g śmietanki 18%
piernikowe choinki
pestki granatu
wiórki kokosowe
Polewa i dekoracje z białej czekolady Helio
zielone gałązki




Sposób przygotowania:


Jabłka  zetrzeć na tarce jarzynowej o dużych oczkach. W dużej misce wymieszać z masą makową. Białka oddzielić od żółtek i zmiksować. Żółtka, orzechy, rodzynki, kaszę manną i proszek do pieczenia dodać do masy makowej. Włożyć do tortownicy 24 cm i piec 60 minut,  Smacznego :)








8 komentarzy:

  1. Gosiu, prezentuje się cudnie. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, ale piękna dekoracja. Szczęśliwego Nowego Roku:) POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...