poniedziałek, 4 grudnia 2017

Świąteczna sałatka z szynką

Do Bożego Narodzenia zostały tylko trzy tygodnie, więc warto już teraz zrobić listę świątecznych dań i przygotować się na zakupy, aby zrealizować te plany. Ja Wam dzisiaj polecam sałatkę z szynką tradycyjną z tłuszczykiem firmy Hańderek 
( na zdjęciu). Szynka jest pyszna i aromatyczna, ma wspaniałą zbitą strukturę, dzięki czemu świetnie się kroi w kosteczkę. 



Składniki:

250 g szynki tradycyjnej Hańderek
1 puszka konserwowej kokurydzy
1 puszka konserwowego groszku
4 jajka
3 ogórki konserwowe
2 łyżki kwaśnej gęstej śmietany
4 łyżki majonezu
szczypta kurkumy
sól i pieprz do smaku


Sposób przygotowania:

Jajka ugotować na twardo, obrać i pokroić w niedużą kosteczkę, podobnie szynkę i ogórki. Do miski wrzucić odsączony z zalewy groszek i kukurydzę,dodać jajka, szynkę, ogórki, majonez i śmietanę. Wymieszać, doprawić solą, pieprzem i kurkumą i ponownie wymieszać. Pozostawić na kilkanaście minut, aż  smaki się połączą. 


Taka sałatka będzie idealnie smakować na Bożonarodzeniowym stole podczas śniadania. Sprawdzi się też na przyjęciu Sylwestrowym. Smacznego!





14 komentarzy:

  1. ALEŻ SMAKOWICIE WYGLĄDA TEN STÓŁ. WIDAĆ SAME PYSZNOŚCI.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka wspaniała, ale oprawa jeszcze bardziej do mnie przemawia. Święta czuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki był cel tych zdjęć: ZAPACH ŚWIĄT. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Tak Zuza, pyszna... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kiełbachę i mięsiwo z góry bym chapnął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek wpadaj do mnie, bo jeszcze nie zjedzone :)

      Usuń
  5. Taką sałatkę znam i bardzo lubię, szynki natomiast nie miałam okazji kosztować. Jeśli znajdę w sklepie to spróbuję skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu, ja tez wcześniej jej nie jadłam (szynki). Teraz miałam okazję i szczerze polecam.

      Usuń
  6. Sałatka wygląda wspaniale, ale te grzybki z boku, powodują u mnie ślinotok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, były tak pyszne, że wcale Ci się nie dziwię... z miodem i kurkumą. Mama pochłonęła większość :)

      Usuń
  7. Bardzo świątecznie :) Zapraszam do udziału w konkursie na przepisy na sałatki :) https://cookpad.com/pl/konkursy/239-konkurs-przepisy-na-salatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i informację, pozdrawiam :)

      Usuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...