wtorek, 19 grudnia 2017

Sałatka z pieczonym schabem i ananasem

Święta tuż tuż, więc pędzę do Was z kolejną propozycja na pyszną Świąteczną sałatkę, Wiadomo, że w większości polskich domów, na stole będzie gościć tradycyjna jarzynowa. I u mnie jej nie zabraknie, ale ta też będzie, bo jest po prostu pyszna.


                                                                                    Składniki:

1 puszka ananasa w kostce
1 słoik selera konserwowego
300 g pieczonego schabu
3 łyżki majonezu
2 łyżki kwaśnej gęstej śmietany
sól i pieprz do smaku


Sposób przygotowania:

Do dużej miski wrzucić odciśnięte z zalewy kukurydzę, ananasa i selera. Dodać pokrojony w kostkę schab, majonez, śmietanę, sól i pieprz. Wymieszać. Pozostawić na kilkanaście minut w lodówce, aż smaki się połączą . Smacznego :)





8 komentarzy:

  1. TEŻ TAKĄ ROBIĘ I BĘDZIE NA ŚWIĘTA OBOWIĄZKOWO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta skórka schabu wygląda na chrupką, czy taka ma być?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kolejną pyszność do zrobienia. Zołza z Ciebie i tyle w temacie :) Buziak

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...