czwartek, 19 czerwca 2014

Domowy makaron

Niezbędny do zrobienia dobrego rosołu, choć lubię też ten z lanymi kluskami. Makaronu robię zawsze więcej, gdyż następnego dnia, uwielbiam lekko podsmażony z serem i kwaśną śmietaną...polecam przepis.


Składniki:

3 zółtka jajka
1/2 kg mąki pszennej wrocławskiej
woda gazowana( tyle ile zabierze mąka, u mnie 3/4 szklanki ) 
szczypta soli

1 łyżka oleju


Sposób przygotowania:
Mąkę wsypać do miski, dodać żółtka, wodę i sól, wyrobić na jednolite ciasto. Rozwałkować, zwinąć kilkakrotnie w rulon i kroić w cienkie paseczki. Wrzucać na lekko osolony wrzątek z dodatkiem łyżki oliwy i gotować do momentu, aż nie wypłynie na wierzch. Smacznego.



3 komentarze:

  1. Domowy smakuje najlepiej, jest z nim trochę roboty, ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kingo dziękuję za komentarz i odwiedziny, jednak widzę, że wklejasz wszędzie to samo, więc czemu to ma służyć ? Jak będę chciała Ciebie odwiedzić, to uwierz, ze takie komentarze mnie nie zachęcą...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...