poniedziałek, 15 stycznia 2018

Buraczki z chrzanem

Witam serdecznie w Nowym Roku :) Przyznam szczerze, że chrzan robię tylko dwa razy w roku na Boże Narodzenie i Wielkanoc. Tarcie korzenia chrzanu do przyjemnych nie należy, choć smak wynagradza niedogodności :) Na ostatnie Święta przygotowałam chrzan z buraczkami tartymi firmy ORZECH. Polecam.



Składniki:

Słoik tartych buraczków firmy ORZECH 315 ml
korzeń chrzanu 400 g
3 łyżeczki cukru
2 łyżeczki octu
sól do smaku



Sposób przygotowania:


 Korzeń chrzanu namoczyć w zimnej wodzie najlepiej na całą noc noc. Zetrzeć na tarce o najdrobniejszych oczkach. Dodać buraczki, oraz przyprawy. Wymieszać i przełożyć do słoika. Szczelnie zakręcić i odstawić do lodówki, aby chrzan się "przegryzł" z buraczkami. Podawać z wędlinami i pieczonymm mięsem. Smacznego :)

5 komentarzy:

  1. pyszny dodatek do mięsnych dań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza, też tak myślę. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja tez robię tylko na Świeta, wtedy lepiej smakuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Marzenko, ja też tak mam. W ciagu roku jakoś mnie nie ciągnie do robienia, a na Boze Narodzenie, obowiązek. Serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku :)

      Usuń
  3. W święta wszystko lepiej smakuje pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...