niedziela, 23 listopada 2014

"Rafaello" z sera pleśniowego

Kuleczki " rafaello" z sera pleśniowego to świetna przekąska na imprezę, spotkanie w gronie znajomych czy sylwestra. Smaczne, estetyczne i co najfajniejsze zaskakują, bo do złudzenia przypominają słodkie łakocie.



Składniki :

2 serki pleśniowe bez dodatków ( u mnie brie)
paczka wiórek kokosowych
łyżka kwaśnej gęstej śmietany


Sposób przygotowania : 

Ser pokroić w kostkę i przecisnąć przez praskę do ziemniaków lub czosnku.Przełożyć do miski, dodać śmietanę i łyżkę wiórek. Porządnie wyrobić  na jednolitą masę.Formować dłońmi małe kuleczki i obtaczać w wiórkach.Przekładać bezpośrednio na talerz. Świetnie smakują zarówno same jak i z winogronem czy mandarynami. Polecam.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Prowadziłam kiedyś biuo firmy cateringowej we Wrocławiu. Takie kuleczki często się pojawiały na bankietach wydawanych na stojaco bez sztućców w towarzystwie tartinek, wytrawnych ptysiów czy śliwek w boczku na wykałaczce. Te maleństwa nie dość, że zawsze się ładnie prezentowały, to jeszcze były pyszne. Stąd pomysł, aby je zrobić.

      Usuń
  2. jestem pod wrażeniem takich ciasteczek rafaello nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...