środa, 1 kwietnia 2015

Surówka wielowarzywna do obiadu

Kolejna na moim blogu pyszna surówka do obiadu. U nas w domu nie ma obiadu bez tego dodatku czy sałaty. Mięso może być, rybka czy jajko też jest ok, ale bez surówki zwyczajnie nic się nie klei. Polecam, bo jest przepyszna.





Składniki:

1 czerwona słodka papryka
1/2 średniego selera
1 średnia pietruszka
1 marchewka
3 średnie kiszone ogórki 
2 soczyste jabłka
10 centymetrów jasnego pora
kilka listków bazylii
2 ząbki czosnku przeciśniętego przez praskę

sól i pieprz do smaku
1/2 łyżeczki cukru
3-4 łyżki oleju
sok z połowy cytryny


Sposób przygotowania:


Warzywa korzeniowe i jabłka obrać i zterzeć na tarce o grubych oczkach. Dodać starte odciśnięte z soku ogórki i pokrojoną w paseczki paprykę oraz pora. Wszystko połączyć, doprawić solą, pieprzem, olejem,  cukrem i sokiem z cytryny.


 Na końcu dodać bazylię, wszystko jeszcze raz wymieszać i odstawić na minimum 10 -15 minut, aby smaki się połączyły.




SMACZNEGO!



2 komentarze:

  1. Masz rację bez surówki obiad nijako smakuje ! U mnie zawsze jest do drugiego dania jakiś dodatek jak nie surówka to chociaż ogórek lub sałata :) Twoją surówkę na pewno wypróbuję :) Pozdrawiam Gosiu

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...