czwartek, 14 czerwca 2018

Pavlova

Jakiś czas temu trafiła do mnie przesyłka ze słodyczami od Firmy MAKO. Zawierała ona podkłady bezowe, rurki z kremem, małe beziki cytrynowe oraz ciepłe lody oblane czekoladą. Przypomniały mi się smaki dzieciństwa, kiedy Mama na zakupach zawsze mi kupowała takie lody. Fajnie, że ponownie mogłam wrócić do dawnych smaków. 
A dzisiaj zapraszam na pyszny torcik Pavlova.



Składniki:

2 blaty bezowe Firmy MAKO ( w opakowaniu są 3 szt)
bezy cytrynowe MAKO
500 ml śmietanki kremówki 30%
2 łyżki cukru pudru
1 łyżka soku z cytryny
ulubione owoce ( u mnie czereśnie)
płatki róży


Sposób przygotowania:

Schłodzoną śmietanę ubić z cukrem pudrem. Dodać sok cytryny, wymieszać. Tak przygotowaną masa przekładać blaty naprzemiennie z owocami. Na samej górze ułożyć ostatnią warstwę śmietany. Ja nie skorzystałam z 3 blatu, tylko ułożyłam dookoła małe beziki, które dostałam w przesyłce, a w środku deseru owoce i jadalne płatki róży. Deser jest gotowy do podania bezpośrednio po przygotowaniu. Smacznego:)


Klika słów o Firmie MAKO:

Firma „MAKO” jest prężnym zakładem przemysłu spożywczego, słynącym w branży cukierniczej szczególnie z produkcji murzynków (ciepłych lodów), rurek nadziewanych, bez i słomki ptysiowej. Oferta „MAKO” cieszy się stale rosnącym gronem miłośników.


15 komentarzy:

  1. UWIELBIAM PAVLOVE, ALE BEZY PIEKE SAMA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadmo domowe najlepsze, ale te blaty MAKO, też są OK. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Tort tortem, piekny, ale jaki cudny bukiecik. Pozdrawiam Gosiu Mariola

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione ciacho, pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko :) Wpadaj częściej , pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wbijam do Ciebie, ja nie mam nawet drożdżowego. Mojej Pani nic się nie chce :) Pozdrawiam Gosieńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek, niestety, już dawno po "ptokach" :) Jak będziesz we Wrocławiu, daj wcześniej znać, coś upichcę. A Żonkę gorąco całuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ciekawy przepis - mam nadzieje, że niebawem wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...