poniedziałek, 24 listopada 2014

Sałatka owocowa

Lubicie sałatki ? bo ja bardzo i to pod każdą postacią. Zresztą widać, że w tej zakładce na moim blogu jest najwięcej przepisów. Dzisiaj na deser zrobiłam owocową, bo przecież owoców w sklepach nie brakuje. Chociaż nie ma już  Polskich truskawek, malin czy brzoskwiń, wyszła pyszna. Nadałam jej troszkę Świątecznego już smaku dodając daktyle, rodzynki  i orzechy.



Składniki:

2 banany
1  czerwony grapefruit ( w końcu oczami tez się je i kolory są ważne:)
2 pomarańcze
4 mandarynki
2 owoce kiwi
1 soczyste jabłko
6 połówek brzoskwiń z puszki
garść rodzynek
kilka daktyli
kilka orzechów włoskich
szczypta zmielonych goździków
1/2 szklanki soku brzoskwiniowego
1 łyżka miodu




Przygotowanie:

Wszystkie owoce pokroić w kostkę jednakowej wielkości. Dodać rodzynki,orzechy, cieniutko pokrojone daktyle, zmielone goździki, miód i  sok.Wymieszać i pozostawić na około 20 minut do przemacerowania się smaków.


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...