sobota, 19 lipca 2014

Konfitura z czerwonej cebuli

 Konfiturę z czerwonej cebuli robiłam po raz pierwszy. Tyle się o niej naczytałam w necie, że chciałam w końcu poznać ten smak. Opłacało się, jest wyśmienita.Trochę ją  jak to bywa w moim gotowaniu  zmodyfikowałam i rodzynki zastąpiłam wiśniami z likieru. Wyszła znakomita i już wiem, że to raz pierwszy ale nie ostatni :) Ten smakołyk już na stałe zagości w mojej kuchni.



Składniki  :

1 kg czerwonej cebuli
2 łyżki oliwy
1 płaska łyżeczka soli
1/2 łyżeczki pieprzu
5 goździków
1 łyżka miodu 
1 łyżka octu balsamicznego
35 ml wiśniówki
garść wiśni z wiśniówki



Sposób przygotowania:


Cebulę obrać i pokroić w półplasterki. Do garnka wlać łyżkę oliwy podgrzać i wrzucić na nią cebulę, dodać goździki, miód,ocet balsamiczny sól i pieprz.Wiśnie z likieru przekroić na pół i dorzucić do garnka.Na końcu dolać wiśniówkę i dusić na bardzo malutkim ogniu około 45 min.Płyn powinien wyparować, a konfitura staje się ciemna ... Smacznego :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...