poniedziałek, 2 czerwca 2014

Łazanki z kiszoną kapustą, łopatką i pieczarkami

Dzisiaj zapraszam na kolejne łazanki po tych ze słodką kapustą i karczkiem proponuję, z kapustą kiszoną i dodatkowo jeszcze z pieczarkami.Można je zrobić w wersji wegetariańskiej bez mięsa, bo też smakują wybornie, ja jednak wybrałam połaczenie smaków mięsa, grzybów i kapusty...było bardzo smacznie.



Składniki:

300 g makarou ( u mnie muszle
300 g kapusty kiszonaej 
300 g pieczarek
300 g łopatki wieprzowej
1 duża cebula
sól i pieprz do smaku
1/2 łyżeczki słodkiej czerwonej papryki
1 łyżka majeranku
olej do smażenia


Sposób przygotowania:

Kapustę kiszoną przepłukać i gotować około 30 minut. W międzyczasie  obrać pieczarki  i pokroić w plasterki, mięso pokroić w kostkę, cebulę w piórka. Na patelnię wlać 2-3 łyżki oleju, a gdy będzie gorący wrzucić pokrojone mięso, doprawić solą pieprzem, majerankiem i papryką. Smażyć do miękkości około 30 - 40 minut. Na drugiej patelni rozgrzać dwie łyżki oleju, wrzucić cebulę i zeszklić, dorzucić pieczarki i również dusić do miękkości.
Ugotowaną kapustę odcisnąć z wody i drobno pokroić. Mięso, pieczarki, cebulę i pokrojoną kapustę wymieszać.Makaron ugotować, odcedzić i dodać do pozostałych składników. Wszystko dokładnie wymieszać i doprawić wg gustu solą, pieprzem i majerankiem. . Można podawać...Smacznego:)

2 komentarze:


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...