czwartek, 8 maja 2014

Surówka z kiszonej kapusty

Surówka z kiszonej kapusty, to powszechnie znany dodatek do naszych rodzimych obiadów. Szybka i zdrowa pasuje idealnie do ryb czy mięsa. U mnie w domu, nie wyobrażamy sobie obiadu z rybką, właśnie bez takiego dodatku, który stanowi jego idealne uzupełnienie.



Składniki:

0,5 kg kiszonej kapusty
1 marchewka
1 nieduża cebula

3-4 łyżki oleju lub oliwy
sól i pieprz do smaku
1 płaska łyżeczka cukru

Sposób przygotowania:

Kapustę lekko pokroić. dodać marchew startą na grubej tarce i cebulkę pokrojoną w drobną kosteczkę. Wymieszać. Doprawić olejem, pieprzem , solą i koniecznie cukrem. Jeszcze raz wymieszać i można podawać.


Smacznego :)


2 komentarze:


Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza, a jeśli ugotujesz coś z mojego bloga, pochwal się tym przysyłając zdjęcie na gosiaczekskrzypczak@gmail.com. Opublikuję je w galeri na fb, będzie mi też niezmiernie miło jak polubisz mój profil na fb lub google+/ Pozdrawiam... Gosia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...